13 d’abril 2020

Càrregues artesanals (I)


M'agradaria ensenyar-vos algunes de les càrregues artesanals que he anat fent aquests dies, algunes ja les vaig fer fa temps, però ara les he anat millorant.

Primer una càrrega de tubs, per cert que pesen lo seu, que no recordo d'on els vaig treure. Els vaig pintar i llestos. Després vaig fer els suports de fusta perquè no anessin ballant a les corbes.


Una càrrega de taulons, més ben dit tres, fustetes comprades al "xino" i encolades amb cola de fuster i paciència. També dues càrregues de troncs fets amb les "branques" d'un canyís natural. Al principi una de les coses en les que no em vaig fixar gaire va ser en la mida dels troncs, en principi es veien petits però a escala H0 semblaven troncs de sequoies. Les cordes que subjecten les càrregues són reciclades d'una maqueta d'un vaixell del meu cunyat, que va començar i no va acabar mai.
Els vagons han estat pintats de color marró donant passades molt aigualides, per simular que estan una mica bruts.


En aquest cas només és una càrrega afegida a un vagó de la SBB, referència de Märklin 46901. Es tracta d'una pila de pedres, rajoles i demés que em van sobrar d'una maqueta d'un castell que es feia amb pedres de debò. Ha quedat un vagó bastant pesant.



Un transport de'una barca, també reciclada de la maqueta naval. Era de color bronze i li vaig donar vàries capes de pintura blanca i vaig intentar fer una franja blava, que no va quedar bé al desmadrar-se la cinta de carrosser. El vagó és de Märklin, li vaig treure la caixa de plàstic i vaig fer una plataforma de fusta.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada