12 d’abril 2020

Treball en vagons (I)

Envelliment i pintura.

En aquests dies de confinament, he aprofitat per fer manteniment de les locomotores i anar arreglant i "tunejant" vagons. No m'agraden els vagons buits i per això vaig fent càrregues artesanals. També m'he dedicat a embrutar/envellir vagons i cotxes, ho faig amb aquells que es queden al fons del calaix, no m'atreveixo encara a atacar vagons "bons".

De moment aniré posant fotografies del material que vaig arreglant, remodelant  i/o afegint càrregues.

Primer un vagó italià a dues aigües, referència Primex 4586, repintat de blau i afegint-li uns barrots a les finestres, originalment no en duia. Suposo que és el primer transport de Barrufets del ferrocarrils italians.


Ara un altre vagó del mateix tipus, però és un Märklin referència 4550. aquest l'he embrutat amb ganes i també li he posat uns barrots a les finestres. D'origen hauria d'haver dut unes reixetes, però li faltaven. A la foto comparat amb un d'original sense modificar.











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada